Saturday, January 15, 2011

dot dot dot

tetibe rase sedih , HAHA , sangat sangat , maybe sebab aku rindu kau kowt , hurmm , sorry aku ta lepak nan kau mase burfday kau , really deeply sorry , aku nk jep kuar nan kau but then aku sekolah la dek , sorry , aku rase agak terbeban sebenarnye , HAHA , ( cehh konon jep aku ne )

tade aa, aku mmg jenis ta tabah n gedik2 sikit , hurmm , tapi bile aku dah byk mengeluh ne ade petande la ne , haha , aku ta pasti sbb ape sbnrnyer , ntah , siyesly clueless :(

nabila abidin kau ne memang pelik la bak kate zaril afiq and amirul azim :)

aku ne bole dikatekan bole meramal kowt , haha , bukan la macam dukun or that so raven tuh , tapi setiap kali mate aku berkedip tanpe sengaje belah kanan ade bende baek nk jadi la tuh , n bende buruk kalau belah kiri , bukan nk kate syirik , tapi maybe ALLAH bagi petunjuk , aku rase keturunan kowt sbb mama aku pon ade ,,

in this few weeks , mate aku asek berkedip jep belah kiri , and dari aku kecik mate aku memang byk berkedip belah kiri and sgt jarang kalau belah kanan , mmg aku ne bad luck kot , hHA , tade aa , tp aku tertunggu tunggu ape petande buruk tuh , just wait and see la kot ,

ya ALLAH ya tuhanku kau lindungilah aku dari apa2 malapetaka , selamatkanlah aku dari syaitan yang direjam , sesungguhnya aku hanya memohon perlindungan dari Mu <<

No comments:

Post a Comment