Tuesday, February 1, 2011

haha , tears flowing

kelakar kan aku yang hardcore ne nanes ( HADCORE la sgt !!)
tapi bile sampai je pasal kawan , OUH MAN ! AKU MMG SENSITIVE

i felt like i've been neglected by my frens .. haha
which i meant frens are act best frens ,, haha , gedik kan aku ne,
tapi tu la aku ,

tadi aku tegur dia at IM , hurmm , sedeh ,, ntah aa , we've been fren since f3 , tade la lame sgt , tpi damn rapat n TRUE fren la ,, then bile form 4 ne , aku rase dah renggang , mcm benang nak putus , dia pulak dah ta same kelas dgn aku ,berborak pon da jarang ,

then aku perasan she wont talk to me . aku mule2 rilex je aa , ne tawu bad mood an , tp mmg dia ta tegur aku , pandang sebelah mate pon tanak inikan due2 belah , apedaaa ,, hurmm ,, i thought she forgets her fren when in search of the new ones , tapi rupenye dia pon rase mcm aku rase ,,




so tadi , dgn bodoh nye aku menanges kerana DIA , (dia tuh bukan seorg lelaki , tapi perempuan ok ) budus la kalau aku nk nanes sbb laki ,,

mcm budak dlm gambar ne , abes hingus aku leleh ta benti2 ,



tapi bile dia kate macam ne jer ,

aku ta pernah lupe kau la nabila


tros aku jadi ok balke , pelik kan , aku mmg , gedik jep sebenarnye , hehe ,,

so , pape jela aku bebel ne , bodoh je , haha , semalam emosi sbb bende laen , ary ne bende laen lak , apelaaa aku ne , gedik betoll

No comments:

Post a Comment