Saturday, March 12, 2011

huhh ! tiring much ?

so , hari ini bermula dgn helo helo dari someone , haha . so aku terus terjaga . then tetiba mama masuk bilik ajak pegi segamat . tengok newborn baby :) haha . TAPI AKU MALAS . hehe . so siblings aku yang lain la yang follow mama . aku dgn muka ta mandi lagi pegi salam dorang yang nak berangkat :)

makcik aku yang kering tu bole dukung aku wehh ! ta sangka :) aku dah la GEMOK .
mama aku jalan je tinggal la aku dgn baba :) aku kena masak la jawabnya utk tengah hari ne :) uishh ! MALAs !

today :)
aku kemas rumah dan bilik :)
cuci kasi bersih sama itu toilet :P
memasak
dan CHEMISTRY :)
hehe
dah dah . post yang membosankan :(

psst : radhi najhan accident semalam. syukur alhamdulillah yang teramat dia ta cedera kalau ta mmg sah aku nanges :(

wehh ! aku menunggu kau telefone aku . tapi mmg sampai habes cuti la kau ta call aku .
bia la . mati la hell la heaven la sama kau

No comments:

Post a Comment