Friday, September 30, 2011

Scumbag !

Perangai kau memang macam CB .



Eh bodoh , aku sumpah bengang dgn manusia mcm kau . Takde hotak ke kau . Bebal sgt ke kau ?
Aku kira masih boleh sabar la bodoh dengan kau , tapi igt ah , setiap orang ada tahap kesabaran sendiri . Kau memang le manusia jenis tak fikir perasaan orang lain . Tapi gila bastard perangai berader . Otak lu takde ke bangkrek !

Dengan perangai mcm setan , kau berlagak naw nak dapat pengawas ah ? Eh , semua orang kata nampak sangat kau hamak gila lah jawatan tu . Its a perfect fool untuk orang yang vote kau . Bak kata kawan aku , DEPAN AWEK , PERGH PUNYA LEMAH LEMBUT MAMAT NI . BAIK JE AN MUKA . PADAHAL LAKHNAT JE . belakang , mcm harem jaddah perangai kau . Nasib baik la aku perempuan la . Konon kau boleh nak pijak lagi laa , kau kan jenis pijak maruah orang tanpa fikir .

Kau fikir balik laaa . Patut ke kau cakap anak orang kafir ? Perlu ke aku tanya kau jendol ? Please stop all of this bulllshit yang kau tgh laksanakan . Fikir la , dalam sekelip mata orang boleh hancurkan hidup kau . Sabar jela , one day , ada hari untuk kau jugak . Suffers lah kau mat oi.


Patut ke kau lemparkan ayat yang bersangkut paut dengan family orang ? Kau fikir kau alim sangat ? Come one . muka kau ? Hampeh laaa , tapayah tunjuk baik janda ! Konon kau solat lima waktu sehari semalam laa . Puii lah kau . Eh , kau ada CCTV kat rumah aku ke nak cakap mak bapak aku tak solat . Weh , depan biji mata aku sendiri le parents aku solat penuh . Sumpah demi Allah !
Manners kau mana ? Kau berakal ke weh kalau kau lemparkan ayat yang sumpah teruk gila kat anak orang . Salah yang dia buat memang le kira teruk , tapi kau sampai nak selitkan hal hal family orang asal ? Fikir la sakit kan hati kau kalau manusia mana entah kutuk family kau ?


Please la , orang dah cukup benci kau . Jangan tambahkan lagi . Kau memang mat tembok nombor satu . Top of the list lah aku cakap kau .

Psst ,
kau memang tak beragama
dan takde iman walau sejemput pun
kalau kau lemparkan ayat tu lagi :D

No comments:

Post a Comment