Friday, October 28, 2011

a BIG thanks to you dear


Dia , penaik semangat .


Dia , kawan dari tingkatan satu . Dia , 'si gemok' bila start form 3 . Dia , pandai . Dia , budak bijak yang tak setaraf dengan IQ aku . Dia , manusia yang sangat memahami . Dia , midnight caller . Dia , sweet talker . Dia , seorang yang cepat serba salah . Dia , si engineer . Dia , si pemegang fail biru itu . Dia , si gemuk yang asyik kena kutuk dgn aku sbb stail mcm mat don . Dia , si penyabar yang asyik melayan karenah aku . Dia , manusia hebat buat masa sekarang :)


Dia , namanya ? Biarlah rahsia * ceitt syahdu . Geli nyah .

This is the story of si gemok .

WE . Friends , best of friends starting form two . But something happened , and dia , tak bercakap dgn aku dah . Pandang muka pun tak . Bila start form 4 tengah tahun , baru dia start ckp . Melalui Facebook . Even there's a connection pon , kitorg tak pernah la nak berinteraksi kat sekolah . These condition berlarutan until 2 months ago .

Dia start ckp dgn aku kat sekolah . It was like mcm form 2 balik . Heaven :) dah dpt seorang kawan balik . I thank God <3

Kawan aku sorang ni . Too many sacrifies . I can't count . Hahaahha
Saat aku nangis , dia tunggu . Sampai aku berhenti . Bila aku mengamuk , dia reda kan . Time aku active sangat , dia ingatkan .Waktu aku lupa , dia nasihatkan :D
Baik kan dia . Baru aku tahu . Ramainya orang kata kau jahat mok , tapi bila kita kenal orang tu kulit daging, baru kita tahu perangai dia .

I have faith on you Gemuk .
As faith moves faster than the speed of light ;)


No comments:

Post a Comment