Saturday, June 11, 2011

I GAVE UP :D

Haha . At last , the word I GAVE UP terkeluar jugak dari mulut aku :) Happy kan hidup kau . Bodoh kan lah aku lagi . Ask me more stupid question . I like it . sangat sangat :D Aku kan orang bodoh percaya everyword kau kata . Ramainya manusia nasihat aku jangan give up . Sbb Nabila Abidin is one strong women , kata kawan aku . But now , no more . Aku quit lah celaka . Biarlah aku yang lari masuk semak sorok muka , sorok badan daripada kau nampak muka bodoh aku yang kau dok asyik main main kan mcm anak kucing yang tak tahu hidup lagi.


Dulu aku asyik laluk sebut aku takan give up , aku takan give up .
Sedangkan aku patut cakap aku give up dah lama dah .
Konon dulu aku cekal .
Sekarang ?
Tuih jelaa



And now :) dengan senyuman palsu aku yang paling menawan , finally aku sebut aku give up
The very word even aku tanak cakap and kononnya akan terus fighting . Biarlah si cekodok tu menang . He deserve it sbb dia pemain paling handal :D


Lepas dah berkecai baru kau nak pulangkan ?
Sorry lah berader , Lu pemain handal , wa tak sanggup main game lu :)
Wa terlampau skema .


So , akhirnya aku decide undur diri kan ? Bukan sbb aku lemah . Tapi untuk kepentingan diri aku jugak :) Aku kan selfish . Kira aku cukup kuat untuk let go la kan :)

All you need is love from Allah :)
Mama baba Kak Jia Kak Dia Najib pun boleh bagi :)
Kawan kawan penting .

No comments:

Post a Comment