Sunday, June 5, 2011

NGEE ;D


Well , after enough days of walking and shopping , aku pergi tengok wayang . Haha . Seronok gila . PIRATE : on stranger tides . I love the part bila mermaid GEMMA WARD nyanyi lagu tu . Rasa macam gila terpukau dan terpersona :) Mermaids are suppose to be deadly beautiful and mysterious ? yeah ! that is so HOT ! Nabila nak jadi mermaid jugak ! tapi tanak makan orang :(



Kelakar bila mermaid tu semua buat lagak aksi spiderman . Bhaha . Tapi bila mermaid tu jumps over sampan tu memang terbaik lah wa cakap . Macam ganas gila ! WOAHH!





Fall in love dekat Sam Claflin :) Dia sgt gentleman kot . huwaa . Mana ada lelaki macam tu kat dunia ni . TIPU ! Apa apa pun Sam tu sangat perfect untuk Astred Berges Frisbey <3 Enjoy the whole hours sitting dalam cinema tu :) Jack sparrow boyfriend aku makin sengal dalam movie tu . GILA je dia . Bhaha :D

Having a great day :) Sangat sangat . Aku nak terkucil pun still tanak keluar . Sanggup tahan . Ouh yeah ! kalau Sam tu mati aku BOIKOT cerita tu . hmmp ! Naa , Jack still ada .
Bodoh je aku . Dah mengantuk :) membebel =..='

No comments:

Post a Comment