Saturday, August 27, 2011

People ! Eruption :D

Haha * mula dengan gelak dan senyuman :)

Okay , bermula dengan ayat ini . Sesuai dengan mereka yang terkena kat batang hidung mereka yang amatlah mancung lagi tirus itu ;)

*BUSINESS
Never ever EVER EVER goes making your own decision padahal korang buat business tu berPARTNER. And jgn le korang dok asyik pikir kawan ke adik beradik , and then terus pilih barang dorang walaupon barang yang dorang promote kat korang tu hancuss lagi taik kurap je . That thing shall bring you down . Sbb kau pilih kasih .

Stop that man . Meluat la aku tengok .

*GROW UP PLEASE
That is business . Memang asam garam le kecundang rise then fall again . Hidup mcm tayar kan ? Tabahkan le hati . Bersedia . Kalau tak tu bukan business namanya . Brace yourselves . Life can be hurtful sometimes . Allah nak duga . Biasa la tu.

Family and kerja adalah bidang bebeza . SO TAPAYAH NAK CAMPUR GAULKAN. Be professional ! Aku paling menyampah orang mcm ni . Biasa buat mcm ni , maaf tapi yang tak pro ni wanita ! Aku mengalami dan rasa sendiri benda ni . Cik nak story sikit . Nak sketsa , cik tak hebat laa . Maaf :(

Benda ni jadi sendiri kat aku . Nenek sorang ni , * act , dia bukan nenek (sengaja) jalan depan aku , sumpah aku tak perasan dia . Tiba2 kakak aku cakap , '' kau perasan tak ? dia buat bodoh je nampak kita '' . Aku jenguk2 , tengok2 nenek tu rupanya . Dia siap buat jelingan panas dia . Buat aku rasa nak cakap , '' NENEK OI , DAH DAH LE TU , MACAM BUDAK2 . NABILA YANG KECIL NI PON TAK MAIN JELING2 . GEDIK SGT !


muka arrogant habis ah ! Bengang aku ! *padahal salah sendiri


I'm telling you all , STOP THIS !


Learnt from your mistakes . Ellie Goulding cakap , EVERY FIRE IS A LESSON LEARNT


No comments:

Post a Comment