Thursday, August 18, 2011

Surprisingly , I cried

For the past two weeks or so , many things happen . And unsurprisingly , they are all stupid stuff tetapi menyakitkan hati bagai nak gila . But then , as I'm Nabila Abidin , enduring pain and pressure is my professionality . As this is Ramadhan , sekolah buat tadarus tiap2 tengahari after zuhur . Aku perasan something , each pages yang aku baca ada perkataan Fitnahtullah . It was like Allah nak tunjuk something , tapi aku takde la pikir apa apa . Just ayat dalam bacaan . Normal :)



Peace * the best word to describe it


Then , after habis minggu kedua , something happen . One girl mcm kena sabotaj . Haha . Benda benda bodoh conteng2 meja dgn perkataan hawaw skit . Biasa la tu . Siapa tak sakit hati kan ? Dan aku juga sebagai kawan nak gak lah cari si 'pencacai najis keparat maalun anjing' ni :D
Ouh yes , after a week , sorang minah ni pulak kena . Diberi nama si wanita manis yang terlampau manis mulutnya ini Kasimah Baba :) KB lah senang .


KB kena dg pencacai najis tu . They wrote perempuan jalang and fucker atas meja dia . And of course , bila aku dgr je org cerita , the first thing is aku kata ' konpem lelaki yg buat' .
Obvious sgtlahh .


But then , aku yang 'jahat' gila babi ni yang dituduh . Ouh gosh . Weh KB oi , bukti takde . Main cakap je . Aku mmg sumpah nak balun sial muka kau dgn kerusi . Setakat kau lah . Patutlah Allah tunjuk ayat2 tu . Allah nak tunjuk kat aku something is coming but I was a little late to see that . Tak pe lahh .

After that , ada lagi benda jadi . Benda lain . Not about the meja . And this made my name worst .
Nama aku yang termasyor ni mcm dipijak pijak org dgn pandangan buruk just sbb ada Babi kepala dua buat fitnah pasal aku and berita buruk tersebar . Sebab terlampau sakit hati lantas mengagumi kuasa Allah nak beri petunjuk . Aku , Nabila Abidin menangis . Sedih , terkilan .



LAST WORD FOR YOU KB !
PEOPLE CHANGE , AND NEITHER DO NABILA ABIDIN .
STOP LAH BUAT KERJA SIAL !
MALAUN JADAH HAPRAK !

*maaf bahasa terkasar . Oppsss sengaja :D

No comments:

Post a Comment