Sunday, July 31, 2011

Ramadhan :)

Hmm . Bulan Puasa ? Haha . Hope penuh . Tapi entah ;) Hehe . Depends .


Selamat Berpuasa ok . Aku takut aku dok cilok makan masa tengah hari . Haha . Macam masa kecik kecik dulu . Hehe . Hope it won't happen laa . Gila tak senonoh perangai kalau buat mcm tu . POYO*

Well , everyone , aku nasihatkan tokseh la dok minum air oren Marigold masa tunggu orang habis bagi khutbah dalam kelas . Dah pernah kantoi dah dengan aku . Cehh ~ Puasa je pun . Gandakan ibadat :) Nabila Abidin poyo sehabishabisnya <3








Terangtang tang aku tak sabar sabar nak raya . Aiyooo , puasa lagi hebat ganjarannya dari Raya lah , otak ada tarak maw pikir . Dah lah , rasa lain macam berblogging .

People , i'm having a test next week . Do pray for me :)
I'm trying my best to reach at least top 80 .
I was like : Tolonglahh !!! Top 80 pun KIRA OKAY LAH TU ! ;)

No comments:

Post a Comment