Saturday, December 10, 2011

MakanMAKANmakanGEMOK :D

Kenduri :D

Hey , best malam ni . Serious tak tipuu. Apa taknya , dengan si gila Mosen tuu ==' Syuhada Azme sampai sik punyalah awal lagi, dgn penuh bantuan pulee budak Dude ni kat dapur tu. Dengan Hazliza kata dah depan MITC tapi pergi suluh MelakaMall agaknya,, apadaaa .

But then , sedikit tak puas hati. Apa boleh buat , not everything is perfection. Dia dengan berbaju melayu dia tu , aku tak nampak pon harini :/ Hailaa , semua tanya , eh dia tak datang ? Apa boleh buat , jemputan dah dua kali , dua dua tak datang . Bersebab :) Takpelaaa.

Heishh , yang paling la aku terkejut . Mama nak tercabut kulit muka adik tengok siapa yang sampai . Duduk luar , Hazliza dah nak sampai kan ? Then baru jejak luar , eh abang sedare aku ke atas motor tu ? Gemok semacam je ==' Ah ye , emangg ,, dua makelukk handsome sampai dahh :)))
Sorang Red redhot , lagi sorang atok ni Purple pink maybe . Entahh =='


Demm tak tipu aku mcm serba salah gila . Kesian Radhi dengan Syafiq tunggu kat luar tu lama gilaa. Aku mcm memaksa dorg tunggu sampai Ja jejak Ozana je baru boleh masuk. Dah le akak dak Ja yang melayan dorg makan kat tepi kolam tuu . Bukan aku . Adushh memang paling beradab la Nabila ni =='


Semua orang balik steady je , biarlaaa. Aku dah malas malam tuu . Hancuss semua sekali


Radhi kata , pandangan selamba mama Nabila dah seram.

Merepek =='

No comments:

Post a Comment