Saturday, December 31, 2011

Mornight yang macam crap



Hee , bahagianya Nabila :D
EEE mana ada bahagia.
Bahagia je org tengok
Jawapan aku memang hotak kau la !
Buat sakit hati aku je pagi pagi buta tu.
Well, pagi buta tadi tu jela worst ever*


Naa , aku tak rasa kau perlu kot delete older post kau. And seriously, alasan mu sungguh la mengikut aku. Bad memories should be deleted , okay tu memang betoll. Completely true. Tapi imbas balik ye *apahal sekemanaa? =='

Apa yang kau tulis before this SUDAH DIBACA orang lain kot. Blogging is officially wide enough untuk buat org lain tahu , dan org lain yg tahu tu bergossip dgn org lain dan matlamatnya adalah RAMAI tahu.
You are so unlike me. 

Naa maybe aku taknak kau delete sebab hey , even apa pun jadi, kau pernah suka perempuan tu. Aku taknak kau lupaa benda tu. Macam mana kau dah tak suka ke , terangan angan nak bersama lagi ke, cinta ke , bodoh ke , gedik ke, apa apa jelaa. Kau PERNAH suka dia.



Hey fine , aku mengongkong kau kan. hey , hidup kau. Aku lupa. Maafkan aku.


Remember when I said, 'orang tak tahu kenapa tapi orang terasa '
Aku tak tipu, memang aku terasa dengan kau. Macam mana eh nak describe feelings tuu.
It was like kau nak buat cerita baru , updating blog then kau delete older post because the old 'ones' yang kau jiwang jiwang pasal dia dulu tu , aku tak perlu tahu , kan ? Well , maybe there's a reason. Past is past, let it be. Hey , everything was already read by me. Bak kata sissy aku , maybe kau nak jaga hati aku. But hey , no need :) Serious SI, no need. It was needed there, posted by you, months ago.

 I'll throw things or crap, but if and only if nobody else but me, myself knows.




One thing you should know, aku berharap gila kau tak maksudkan sikit pon yang kau akan retype. 
Sebab halakemakai, menganjing gila brahhhhh :) Sakit.






Ayat aleng ==' 
Saya mana pandai bahasa melayu,, cehhsss

No comments:

Post a Comment