Thursday, December 8, 2011

SayaSAYAsaya :D


Nabila nak cerita pasal diri dia pulak :D
Asyik cerita pasal org lain je . Hehehe



THE ACTIVITIES :) poyo =='

I was and still the kind of person yang masuk sport sekejap je. Then keluar cuba benda baru. Tapi berhenti bukan sbb pilihan sendiri. Tapi mama suruh. Sedihkann :'(

GIMNASTIK :D Masuk benda alah gedik ni masa darjah satu sampai darjah tiga , tapi dok tengah melentik lentik tu , aku still masuk TAEKWANDO. Haha. Konon macam luar keras tapi dalam bunga la ;) Then bila pindah sekolah masa darjah tiga , kena lah berhenti gimnastik and taekwando sekali gus.

TARIAN :) Masuk Dato' Palembang aku teros tarian pulak . Gila ketua tarian :D Huahua . Kira okay la pertandingan peringkat melaka kitorg menang first :) Hee , then berhenti bila nak UPSR dah , Itupun mama suruh . Kalau tak memang jangan harap la aku nak berhenti.





SQUASH ;) Hehe , masuk masa tunggu result UPSR . hehe . Bercoach kejap aku dengan cina mana entah. Gila aku minat Squash , siap terpilih pergi lawan kat Penang pastu mama kata aku kena masuk asrama , so kena berhenti. Demm aku bengang !
BADMINTON. Join sport ni sbb mama kata aku naik gemok dah ==' Coach jugak :D hehe. Form one sampai form two je. Then mama suruh berhenti jugak ==' tension aku

VOLLEY ,,,, Sport masa kat sekolah . Ada la dua kali aku main untuk sekolah. Loser je punn aku , itupon org nak amek ==' Dah sikit yg sgt pro kot. Thennn sambung ....
TAEKWANDO againn , tapi terpaksa stop sebab nak PMR masa tuu ==' Aku yakin yakin je nak sambung belt merah , hancuss harapan :'(





NETBALL :DDDD Ni memang gila terlebih minat aku . Hehe . Sebab lompat lompat kot. Aku kan genyah semacam, suka laa :) Hehe



Heyy , Netball advantage aku untuk maintain badan aku yg sudah gemok ni daripada bertambah gemok laaa :DDDD

psst :) Dulu mama saya TOP main netball ;) Center Hot :D

Saya wing A je =='

No comments:

Post a Comment