Friday, March 16, 2012

Perasan tak ? Aku tak pernah post cerita pasal baba ( ayah aku laaa )
Bukan taknak. Tapi, I cant even remember if I had any memories of him with us masa zaman kanakkanak.

Aku patut bersyukur kot still ada org nak nasihat aku mcm mana aku patut treat ayah sendiri. Thanks gemok :)  I tried , really , but eventually , aku tak boleh masuk dengan dia. Macam langit dgn bumi.

But there is one thing, one special moments yang memang aku tak pernah lupa sampai sekarang.

It was,, hmmmm , bulan berapa entah. Tapi memang panas gila. Menggelegak lemak aku. Aku masuk bilik mama , sikat rambut , mama ada conditioner rambut baru ;) testing le kan. Sharing is caring ;) pastu tibatiba baba masuk . Ouh baba baru balik dari ofis. Muka penat aje.


Tiba tiba terasa nak gtahu baba,
*dah lama pendam , dan aku makin takutt.

Baa , adik nak kena barah otak ke ?
Muka baba sumpah terkejut.
Asal adik cakap mcm tu ?
Sebab, ba cuba tengok , rambut adik gugur banyak.
Tak lahh dik, skrg kan musim panas. memang la rambut gugur.

Maybe muka aku sedih kot masa tu. Baba peluk aku lama. Maybe sebab I said something yang akan meragut nyawa aku kot. He felt his own daughter is far away from him ?


And now , aku rasa baba dah perasan that I'm treating him like stranger.
I'm improving myself for you dad. No worries. I love you baba :)

No comments:

Post a Comment