Friday, March 16, 2012

Yesterday. THE BEST :)

Kalau korang baca older post, korang tahu kot yang mama ajak keluar shopping semalam.

well , pergi JJ AEON baru le kan :D
Kitorang steamboat-ing dulu. Banyak gila makan, memang tangki aku laaaa :)
Tak rugi kalau bawak aku gi makan buffet kat Sunway yang RM15 tuuuuu.
Habis makan je tak memasal baba cerita pasal kerja. Muka aku dah fed up.

Kak Dia , jom pergi toilet == 

*aku tak suka dengar pasal kerja.

Balik dari toilet , dah aku pulak kena == spoil mood jugakla sebenarnya.

So people , I really wanna go to GMI ( German Malaysian Institution ) Mechanical Design , Automation ? Who knows kan ? Ada orang kata >>>Pehh citacita nak menggunung. Bajet je<<<. Eh suka hati akule, impian aku. Kau nak dengki , kau pegi mamposss!

Then kitorg ( the girls) chaw berjalan dulu, leaving baba and Najib behind. Orang lelaki , suka hati dorang le nak buat apa. Baba pun dah penat masa tu, so kitorg jela berjalan. Pergi cold storage , dah macam orang gila tiga anak dara ni == Aku dgn bawak troli, nadia dgn mulut dia, kak Jia dgn kabut dia. Hehehehe, mama lesap pergi tingkat dua. Buat apa entah. Shopping pun , beli Nautica punya tee untuk baba.

Masa tu dah pukul 10 lebih dah , so kitorg make move pergi kereta , punggah barang then Kak Jia dgn tangkasnya bwk Estima pergi DP. BERKARAOKE kejap ;)

Segan. One word tu describe yang aku malu gila nak menyanyi. Demm == hehehehe , tapi tiba2 bila dah pegang mic , lebih 6 lagu aku sental. Serak suara eden. Dah high dah aku dgn Nadia kat dreambox tu.

Tu lee, siapa suruh telan dua botol Livita.
Kan dah highhh. 
Masalahnya Livita tu sedaplah mangkuk ==

Pukul 1.30 baru balik rumah. Ehehehehehe. Enjoy habis :)

Thanks to you guys. 
Balik balik dak gemok dah tido mamposs pulak.
 Tak dapat nak texting.
 Naa takpe , gemok penat jalanjalan kat DP pagi sampai petang :)
 Fair and square :)

No comments:

Post a Comment