Friday, March 16, 2012

Teringat

Tadika Anak Mama :)

Tadika zaman batu aku. Haila lama gila dah kan.
 heheheheheh Ada kisah disebalik tadika tu. Setiap kali teringat mesti nak tergelak. Geleng kepala siap.

Dulu pergi tadika , mesti atok hantar. Sayang atok. Thank you :) Dengan baju purple tu kan. Hehehe comell je wehh aku kecikkecik dulu. Sekarang hampess -,-

Ada satu harini , ada sale vitagen tu. Entah macam mana boleh terlambat. Pastu dah segan nak masuk kelass. Adoi lama kot aku duduk kat tadika tu punya taman mainan, yang dalam bulat bulat tu. Apa kemenda entah nama dia. Pastu ada budak laki datang , entah apa nama dia. Aku geli betol dengan dia. Dengan gaya bajet romeo dia. So , tak pernah bercakap dengan dia laa. Dia menumpang duduk dalam bulatbulat tu. Bosan agaknya dia kat dalam kelas tu.

The conversation starts....

Hoi kau, apahal tak masuk kelas ?
Buat muka jelaaa.
Blalablalalblalablablabla.
Menunduk je aku. Malas nak melayan budak ketot tu.
Last benda aku ingat , muka dia memang dah dekat.
Hoi ! Nak cium aku ke hape.

 PANGGG !!!

Aku sepak muka dia kat situ jugak.
Teros berani masuk kelas :DDDDDD

Huahuahuahuahuahuahua. 
Dapat vitagen jugak akhirnya.
 Terima kasih entah siapa nama kau aku lupa :)

No comments:

Post a Comment