Friday, December 31, 2010

before new year

morning ,





making chocolate cakes dgn glaze topping :) haha , sedap :) i like it , sekejap je da habes


noon :)

then aku bersiap2 pegi la jenjalan at tesco , haha , at first masuk ta de la crowded mane pon , haha , bile da beli mcm2 pastu nk g at cashier , perghh ! aku da rase mcm ulat taik at dlm sardine can , gile padat , mahu due jam baru sampai dkat counter , pastu tetibe macam mane ntah bole terpisah dengan mama , cari punye cari tetibe dgr org SWEET ,

yeah ! da jumpe mama :)
pusing belakang , tinjau tinjau , mane le pulak mama ne .
pastu nampak ade mamat nk sorok2 muke dr aku lak , aku dah ' apehal le mamat ne , bajet aku tinjau dia je , sepak kang ' .

suddenly , mamat tu pandang aku ,
aku dahhh . . . ek ? sapekah ? tunjuk balek muke kau at aku , macam kenal je ,

aku : eh ? hehe ( senyum ) jumpe lagi :)
dia : jumpe lagi ek .. hahaha
aku : ( salam mama dia n akak dia , teragak agak aku , haha , malu )

n then aku tros chaw sbb mama aku soh teros move ke kereta
_________________________________________________________

petang :)


taman mainan tempat buruan aku n si nadia kurus :)


maen jongkang jongket sambil makan goreng pisang :)


zen and peace :) DA BEST

_________________________________________________________

the day before new year END :) WITH LOTS N LOTS OF GOOD THINGS N ALSO UNIMAGINED THINGS :)

No comments:

Post a Comment