Monday, December 20, 2010

kawan kawan :)

demmit , panjang weh :) haha
babbling starts XD




okee , start dgn kawan aku yg mereng ini , haha , suda berkawan selame tujuh tahun :)
kawan terbaek , stick together dr skula rendah smpi sekarang susah senang ,
malangnye terpisah after abes upsr , sekola pon tak same , tapi kalau ikatan perkawanan tu da kuat mmg ingat aa kan , haha , smpi skang still contact walaupon mamat ne suke sgt tuka number fone




ni aku . haha , pelik kan nape aku lepak pix sendiri , sbb diri aku pon salah satu kawan :)
ta suke org kenal diri aku yang betul , hny org yg betul2 dekat je yg akan kenal diri aku yg sbnr:)




budak aku baru kenal , tapi da mcm berabad pulak kenal , sgt best , bole borak ape2 je dgn budak biol ne , ape yg kitorg minat sentiase same :) tapi starting kitorg kenal bab yang agak mendukacitakan dia , kesian kan :( tapi budak ne baek





budak ne aku syg gile , haha , baek , sengal , sakai , haha , senang cite aku mmg ta bole gado dgn die , sbb nnt aku sedeh gile , haha




budak ne comell weh , n budak pling penyabar aku pernh kenal , selalu bg org nasihat :)
budak rujukan , haha , tp selalu simpan ape yg ade kat hati dia kalau hati dia tgh kecamuk




bapakku , haha , this guy akan kongsi ape2 saje dgn aku , haha , parents sgt sporting , dia comell kan , hehe , suke duduk dgn aku at kelas . story2 sume bagai la, selalu gak belanje aku ape2 , heheyg penting budak ne best bile bawak berkawan , haha. sayang aa budak ne




ne budak bingai , hehe , selalu buat aku gelak dlm kelas , best , bole kongsi ape2 je dgn dia , otai gak aa, walaupon budak laki suke kutuk dia ke ejek ke , dia still standing strong , minah ne budak silat ! haha , kuat weh XD




da kenal enam tahun , ne budak kuat perasan, hehe , tp mmg hensem pon , wahaha , selalu chatting sesame , dulu mase drjh enam dia ne suke sgt hisap tie , hehe ,



angin kencang budak ne , bwak taufan kamewalan , hehe , tp ok je , suke sumthing yg comel , baek , back up aku bile aku tido dlm kelas , hehe , siting next to me dlm kelas




soul aku , haha , sentiase cerita pasal ape2 kat dia , he's my bro , hehe , tp semenjak due menjak ne dia rase aku ta hargai dia , sorry la , tp mmg sayang aa dia ne , huhu




minah ne kuat emo , haha , baling2 buku , tp tu la kenangan kelakarnyer yg buat aku igt dia , sweet :) baek aa jugak , sentiase ade dgn aku bile aku nanes , persamaan kami , kami sentiase suke org yg same , haha



arep asyrul
pehh ! dah enam tahun kenal , gile contact smpi sekarang , budak ne jenis jujur , haha , stick dgn aku aa , pale otak langsung tak same , hehe , tu selalu bergadoh kot mase skula rendah , tp bole masok aa bile da besar ne , hehe , otak pon da lebeh kurang same je



tomboy , haha , susah nak handle , tp itu yg aku suke , freestyle , best ! gile gile ! otak dia aku cakap , mmg masok dgn aku , kire bole sehaluan aa , syg budak ne , tp dia nak syg aku ? adush , mmg tak la ,, hehe , happy go lucky , suke kacau hidup org , hehe , tp dia special buat aku



budak yg mmg nak kene tampa , hehe , tp ape2 idea dia mmg best aa , heehe , dia dgn geng2 dia mmg best :) budak baek :) haha , kekadang kuneng aa budak ne , biassa aa , boys kan , hehe
baru agak baek mase form three ne , before this mcm langit dgn bumi ,



manja habes aku ckp , tp wahh !! sgtla suke dia , hehe , disisi saat getir dan petir , hehe , selalu ajar aku math , hehe , comell gile budak ne , suare pon tak petir langsung , bile ckp dgn org , adush ! lembut nk mati , tp bile dia kene sakat dgn boys , dia yang pling petir , haha

ne kisah kawan2 aku yg terindah , haha , ade je lagi , tapi ta bole aa buat byk2 , hehe , bagi aku , kawan2 aku sgt unik , n dats why i love them very much , they meant everything to me , susah nak cari kawan yg betul , so , selamilah hati dorg walaupon ade sesetengah bukan kawan sejati pon , sabar jela , berkawan mmg susah , tp once kite da dpt yg terbaek mmg best !

No comments:

Post a Comment