Sunday, December 19, 2010

my best buddy :)

sakinah mahmud :) is my best fren , hehe . terbaek weh dia






pixca curi form facebook :P


mase masuk sbpi ceruk alam tu , dia agak benci kat aku . HAHA . becoz of someone 's bad words about me , hehe . ye aa . aku pon agak nakal , GEDIK , jahat an dulu .
sekarang da kureng kowt :) hhhihi.
and this amazing girl start kawan dengan aku secare terpakse mase baru form three semate mate sebab kitorg same kelas , haha .
but everything turn out well . we started walking together , goes to the canteen together , mostly all of my activities are done with her by my side , we even sleep on the same bed at hostels SOMETIMES :)
haha . mesti korg yg membace rase mcm nak ckp mcm ne ' budak ne lesbian ape ? '
haha
but NO! aku bukan les ye . just tgh mood nak menghargai kawan :)
kau bayang kan betapa syg nye aku kat kawan aku sampaikan aku tengah dingin dengan dia pon aku still bole hantar an ubat allergic kat dia yang aras bawah ne just sebab kesian :)
haha , proves that i love my fren la kan ? heee
kawan memang gile susah nak cari , bukan mcm gulfie atau boyfie yang korang senang2 nak tukar , haha , well tu je aa , nnt merepek pnjang2 pule

hey !! i L . O . V . E my fren , SO WHAT ? !! HUHU


No comments:

Post a Comment