Monday, December 27, 2010

ouh my penang trip :P

kampung kampung :)
da lame ta mai sini ,

in the morning ready2 then fill up kete dgn khazanah yg nk dibawa ke penang , :) pastu tgh tunggu makcik2 aku smpi umah sbb nk konvoi aku makan apple sambil maen kejar kejar dgn adek aku , haha , see this pixca , nmpk adek aku je kan , aku terlindung, wahahha






see see , aku da sampai at jambatan pulau pinang da ne pon , saje je nk menunjuk , huahua



trying so hard utk dpt angle yg nice , tapi ape la terdaye aku dok dlm kete mcm mane nk act freestyle , haha




arriving , gosh penat gilerr , banyak kasut kn :) bererti ramai kanak kanaknye , n that is what i like it here :)


dan teruna teruna di sini amat lah lembap bangun , haha , tapi kire ok la jugak dorang bangun solat pastu tido balek drpd tak solat kan :p



makcik2 dan nenek ku berbicare gossip2 n melatah melatah :)



stop by untuk amek angin drpd mabuk , haha , da view is excellent ,

tapi malangnye aku bukan la photographer yang hebat , sobs :(

like it :) but sorry , the pixca ta cantek pon coz aku ta reti snap , hehe



and lastly , GOODBYE PULAU PINANG , home again aku ,


No comments:

Post a Comment