Tuesday, November 15, 2011

Gara gara kau Netball =='

We, Proton ( rumah sukan okay ) played against Telekom . And it was like shit . Haha
Then lawan Petronas . Kureng shit la . Huhu . But something happen . Huahua
I , nabila Abidin , playing as centre gathered up all fire . Haha . Semangat waja dah ni nak beraksi

Baru dua minit start , Nadhirah Maryam baling bola , aku lompat , then someone knocks my shoulder . Jatuh terhentak ke kiri , then baru aku sedar , MY FOOT !

Gedebuk atas tanah
KAKI AKU > YA ALLAH * gila kuat aku jerit time tu
Timing padang tu pun dah dramatic . Kosong , lagi la rasa nak express music kejap
Then semua org kerumun aku suruh pusingkan badan .
Cikgu , saya rasa kaki saya patah * kelakar gila time tu . Semua org gelak
Berpinar kepala aku , sbb terhentak kat tanah
muka penuh rumput . hehe

Then dorg angkut aku , letak tepi court , budak berlari cari ais . Mak janda punyala sakit . Tuhan je tahu . OUH YE MANUSIA < SAYA TAK PATAH KAKI PUN . hehe. Gedik lebih .

Kesian Hazliza Abu Bakar cari ais sampai lari lari . Kesian dia. huhuhuuhu . Alamat sampai rumah dah aku ni . huhuhuhuhu. People , nabila Abidin bertongkat di rumah sekarang

Kesian aku =='

No comments:

Post a Comment