Monday, November 21, 2011

Stay the same


Saya adalah seorang yang hatinya sangat senang berubah :'(

How I hope I am not that kind of a person =='

Saya , Nabila Abidin , tak pernah fikir perasaan orang lain ==' itu apa yang aku rasa laa . Dan konpem orang fikir aku lagi buruk dari tu . It's not that aku nak cederakan hati orang . Tapi bila kita dah hilang perasaan tu , mana boleh paksa kan ?



Kesiankan manusia tu . Jahat aku . Manusia yang aku maksudkan adalah sesiapa jela eh :'(

It would sucks kalau kau kena macam tu . Orang macam main mainkan kau . Demm ==' Gila perasaan yang paling 'indah' la aku kata . Aku doa je hati tetap . Mana boleh mainkan anak orang doh . Even mama pun ajar macam tu . Gila kejam kot :'(

I have that feeling yang orang akan tinggalkan kita dulu . Sbb aku asyik fikir lelaki ni heartbreaker . Baik lari dulu doh . So , conclusion bodoh bodoh aku masa dulu , baik kita yang chaw dulu . Dengan itu , memang kita la yang less sakit . Tapi itu memang gila tak murni laa .

Dan memang lah hati aku cepat berubah . So what ? Tapi aku takdela terus terang cakap aku dah bosan dok asyik layan orang sama aje . Adoi , tapi benda tu bukan lah seronok mana ==' Gila tak tetap betoll . It sounds selfish gila kot . Sbb kau fikir diri kau je , mana nak amek peduli perasaan org sekeliling .



Nabila Abidin yang mereeeepppekkkkk :D
Good Day ;)

No comments:

Post a Comment