Wednesday, November 23, 2011

POYONYA KAU MAKCIK =='


Tiba tiba nak cakap pasal menda alah ni . Marriage =='

Bila ada orang keluarkan ayat weh , nak kawin dgn kau ( takde la ayat mcm ni kan , aku reka simple sikit ) Tuhan je tahu betapa bunga bunga . Kalau aku la , memang dok terfikir ada jugak org nak kawin dgn aku ==' Tapikan , org yang keluarkan ayat tu . Dia fikir tak perempuan yang dia ajak kawin ?



Ya Allah , saya nak anak yang dengar kata :'(


Selalu terfikir . Siapa la nak kawin dgn kau kan Nabila . Dah le kasar . Personaliti tak menarik . Agama pun tunggang kuda kepang ==' I'm just not the type lelaki akan ambil untuk jadi isteri *serious dude , maybe kau nak kata awal sgt untuk fikir . But then , this is apart of masa depan . Aku tak nak TERkawin dgn lelaki mata duitan , lelaki yang gila poligami , lelaki yang tak akan tarik aku untuk masuk syurga dgn dia . EEEE , TAKNAK AKU ! Tapi siapala aku kan . Dah la tersorong sorong =='

Hey , aku bukanlah nak lelaki perfect . Tapi cukupla sekadar dia ada untuk isi kosong kosong kelemahan aku tu . Nak lelaki perfect sangat macam lah aku perfect kan ? PALING TIDAK



Seindah hiasan adalah wanita solehah :)




Saya nak jadi perempuan yang tunduk pada pencipta Nya :')




No comments:

Post a Comment